стратегія

1-2 місяці

освіта, менеджмент

школи, садки, ліцеї, коледжі, управління освіти

постійно діючий проєкт

вартість залежить від типу стратегії

Репицький Тарас

063 150 81 16

Опис проєкту

Нові часи диктують нові правила, це стосується усіх сфер життєдіяльності людини. Зокрема, реформа освіти впроваджує нововведення у навчальний процес. Проте, вона вирішує лиш маленьку частину питань, які хвилюють членів шкільного самоврядування.

Впродовж останніх трьох років нашої діяльності, ми помітили важливу тенденцію – навчальні заклади все більше думають над своїм майбутнім та розвитком. Вони шукають шляхів бути більш сучасними, конкурентоспроможними, такими, що надають якісну освіту.  Мотивація у всіх різна – для когось це вимога часу чи Міністерства освіти та науки, для когось потреба в дороговказі, для когось бажання обійти інші школи в розвитку та сучасних ідеях. Але якою б не була причина, результат значно важливіший.

Одним з найбільш ефективних шляхів вдосконалення закладу освіти є спланована стратегія! Власне саме стратегія є одним з необхідних інструментів, який може допомогти освітнім інституціям різних рівнів, досягти мети й ефективно планувати свою роботу.

“Мудрий не той, хто знає багато, а той, хто знає потрібне”, пише Пауло Коельйо, і з цією тезою важко не погодитись. Адже стратегія розвитку школи, ліцею чи навчального закладу іншої форми допомогає адміністрації зосередитись на важливих речах, обрати необхідне для майбутнього, а також слідувати сучасним тенденціям.

Що насправді дає стратегія розвитку? Попри усі вказівки від МОН, інструкції від районних чи міських відділів освіти, загальні поради від менеджерів різних шкіл чи освітніх експертів, кожна школа є індивідуальною і лише її працівники, учні та керівники знають справжні особливості, проблеми та позитивні моменти свого навчального закладу. А тому, стратегія розвитку допомагає сфокусуватися власне на перевагах і недоліках певної школи, знаходить шляхи розвитку перших і подолання других. А також – це чудовий спосіб ставити собі мету і цілі у короткотерміновій і довготерміновій перспективах та досягати їх через правильно сплановані і поставлені завдання.

Звісно, на першочергових етапах створення такої стратегії, менеджери школи потребують фахової допомоги. Тих, хто пояснить різні нюанси, розповість про необхідні елементи планування, допоможе у виявленні слабких місць та відповість на усі питання.

Нашу методологію по створенню стратегій ми будуємо на практиці, яку ми здобули співпрацюючи та відвідуючи навчальні заклади США та Європи. “Стратегія – це синтез роботи директорів, вчителів, батьків та дітей, а ми як експерти і модератори допомагаємо правильно скерувати думки і ідеї, оскільки саме учасники навчального процесу конкретної школи чи ліцею знають про своє середовище краще. Результат створення завжди різний, і це прекрасно, адже показує наскільки різні навчальні середовища” – зазначає Репицький Тарас, засновник ГО “Інститут суспільних ініціатив” та автор методології “Стратегія навчального закладу”.

Результати проєкту

  • Стратегія навчального закладу на 3-5 років
  • Сучасна стратегія у формі посібника
  • Робоча група до якої входить адміністрація, вчителі, учні та батьки
  • Показники в стратегії, які допомагають реалізовувати стратегію
  • Менторська підтримка
  • Креативні та інноваційні ідеї